mom staybeautiful MARIGOLD UHT Milk #AstroHDUniverse

Sunday, March 11, 2012

Teori Big Bang

Dah banyak kali aku baca orang promot cerita tv series, The Big Bang Theory.. Tapi, bila aku tengok pelakon dia, macam sengal je. Aku tak pernah nak melayan pun.... Tapi minggu lepas, aku " give-it-a-try" download season 1 Episod 1. Last-last dah melekat dah menonton cerita nie.

Sekarang tengah tengok episod tengah Season 2. Heee... Sengal je cerita tu, tapi best la jugak sekali-skala amik tahu pasal "term-term" bahasa Fizik dan ke'nerd'an mereka tu. Okey la untuk mereka yang minat sains. Kalau korang jenis yang suka lawak sarkastik dan selamba serta ada unsur-unsur perbincangan sains dan benda-benda yang budak-budak nerd je tahu.... cuba la tengok cerita ni. Mungkin korang akan suka juga.



Dalam cerita tu, diorang tak la se-smart dalam gambar kat atas nie, tapi lebih skema.. hehehee....

Okeylah, nak promot pasal cerita nie je. Aku suka.. hehee....


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smart Is The New Sexy
Howard: Don't you think I should answer the engineering questions? I am an engineer.
Sheldon: By that logic I should answer all the anthropology questions because I'm a mammal.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda, terima kasih

Apesal Ek?