mom staybeautiful MARIGOLD UHT Milk #AstroHDUniverse

Tuesday, February 22, 2011

Angan-Angan Pak Pandir.. eh Cik Katak



Cik Katak memang selalu berangan nak berjalan dan melencong   melancong ke luar negara, sambil pakai baju tebal-tebal, pakai snow cap, pakai spek besor-besor, masa musim sejuk, tak pun pakai hot-hot masa musim lain-lain. Berangan je la. Tadi, Cik Katak nampak Malaysia Airlines ada buat promosi MAS Travel bermula sekarang hingga 28/2/11 ini. Jangan la lepas peluang kamu semua untuk capai impian masing-masing.

Kalau ada rezeki, Cik Katak ingat nak bawak Mak Cik Katak juga la. Boleh kasi mak pakai spek mata hitam yang besar-besar, biar mak Cik Katak nampak stylo.[Macam nie ke ek?].

Tapi, buat masa ni, Cik Katak mungkin hanya boleh berangan. Cik Katak tengah merebut peluang yang Celcom tawarkan kepada penggunanya, dengan reload 10 kali, kita dapat 10ringgit percuma dan banyak lagi ganjaran. Memang, yang pastinya, Cik Katak takkan rugi langsung.

Kalau Cik Katak nak update blog pula, Cik Katak akan gunakan Celcom Broaband yang telah menjanjikan keuntungan sehingga Rm500 [maklumatnya.] . Mesti korang masih tak percaya dengan kata-kata Cik Katak. Cik Katak ada semua buktinya.

Siapa yang nak rugi dan tak mahukan keuntungan bukan? Kalau macam tu.. jom join Cik Katak dalam program yang akan membantu anda untuk membeli sepasang kasut... ehehhee.. [SAYS.MY].


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda, terima kasih

Apesal Ek?