mom staybeautiful MARIGOLD UHT Milk #AstroHDUniverse

Tuesday, July 26, 2011

Menyesal pun tiada gunanya


Aku nie antara manusia yang selalu menyesal dengan certain tindakan aku. Selalu je salah pilih dan salah bertindak. Heran juga aku tengok orang yang selalu je konfiden yang dia betul dan tak pernah nak menyesal dengan tindakan dia.

Aku antara orang yang kurang peka dengan sms dan call. Pendek kata selalu mengabaikan henset aku la. Tapi, lately rasa macam menyesal gila tak menghargai satu sms yang agak berharga. Mungkin sms itu sampai masa aku tengah mamai-mamai bangun tido atau memang sms tu aku dah skip membaca nya dan sekarang baru terbaca balik.

Oh, tabiat kebanyakan orang perempuan membaca balik sms lama terutama kalau susah sangat nak tido.


Tapi, apa pun, benda dah lepas dah tak ada maknanya, kecuali masa boleh diundur. Which is very IMPOSSIBLE.

Apa yang aku belajar, aku harus lebih peka dan menghargai orang sekeliling aku. Walaupun, jauh di mata, aku tahu kau masih lagi ambil berat pasal aku.

Kali ini, memang salah aku.

A friend is someone who will tell you when you’re bullshitting, when you’ve overstepped a mark, or when you’re being an idiot.” ~ Sting

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda, terima kasih

Apesal Ek?