mom staybeautiful MARIGOLD UHT Milk #AstroHDUniverse

Tuesday, May 17, 2011

First Grapevine Ad


This is my first Nuffnang Grapevine Ad.
Do you know what is Grapevine Ad??
Cee, speaking pulak kita pagi-pagi ni.

Kalau korang menggunakan pengiklan Nuffnang di blog korang, Korang telah diupdate dengan pengenalan kepada iklan terbaru oleh nuffnang iaitu grapevine. Iklan ini boleh digabungkan bersama dengan akaun churpchurp anda sekiranya adalah adalah seorang chupers.

Iklan ini terletak pada iklan skyscraper dan iklan ini bukan hanya untuk mereka yang memang ahli Nuffnang, semua blogger pun boleh menikmatinya. Anda hanya cuma perlu kongsi iklan yang anda dapati di blog semasa anda blogwalking dan anda masukkan email peribadi anda. Nanti, anda akan memperolehi satu email yang menyatakan anda telah turut serta dalam kempen itu, itu.

C
Contoh iklan Nuffnang Grapevine.

Kalau ada jumpa iklan macam nie, cepat-cepat la kongsi dengan rakan-rakan anda di facebook, Twitter dan email. Mana tahu, boleh buat beli makanan untuk sebulan ke hasilnya???

Anda boleh samaada, hanya klik 4 button yang ada itu , atau anda boleh copy link dibahagian share dan share di mana-mana platform yang anda aktif.

Grapevine ialah begitu hebat kerana:
- Anda boleh berkongsi iklan-iklan menarik dengan rakan-rakan anda dan dibayar untuk setiap klik menghasilkan pada hubungan anda
- pembaca-pembaca blog anda boleh juga berkongsi iklan-iklan yang mereka lihat di blog anda dan dibayar untuk setiap klik dijana
- Dan , anda juga akan dibayar untuk setiap klik iklan Gravepine yang dikongsi oleh pembaca blog anda (link diperolehi dari blog anda).

Menarik bukan?? Ini merupakan situasi menang-menang yang baik untuk kita semua.

Apa lagi, Jom sertai jika anda ada terlihat. hehehe..


Untuk lebih info, sila ke http://www.churpchurp.com/grapevine/ .

**Jangan lupa untuk masukkan email anda setelah anda kongsi iklan!!!!! 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda, terima kasih

Apesal Ek?